جواب تائییدی
نوشته نذیر ظفر نوشته نذیر ظفر

در مسلخ عشق جز نیکو را نکشند

لاغر صفتان زشت خو را نکشند

گر عاشق صلدقی ز کشتن مهراس

 مردار بود هر آنکه او را نکشند

                     (؟)

                                                                

 

 

با درود بیکران بروان پاک شهید حامد نوری و با تائیید گفته های جناب سید علیشاه !

مضمونی پس از شهادت سید حامد نوری توسط شخصی بنام حمید (نوری) در رسانه های گروهی اقبال چاب را حاصل کرد که غیر اینکه بر دلها چنگ نزد شخص نو یسنده را زیر سوال برد .

اگر این آقا (حمید نوری) از وابسته گان شهید نوری هستند پس چرا نام مبارک شان در اعلان فوتی نبود؟

اگر پیوند خویشی و قو می هم ندارند و نوری هم تخلص میکنند ؛ چگونه بخود اجازه داده اند که هنوز تحقیق پو لیس ختم نشده و این آقا به افشای یک سلسله اخبار پرداخته اند که این خود پولیس مسلکی و با درک را فکت تحقیق میدهد و باید ایشان را جهت تحقیق احظار کنند ؟

این آقا که خود سنگ محبت بدل میزند و خود را رفیق و یاور قلمداد میکند چگونه وجدانش اجازه میدهد که در مورد منا سبات فامیلی و شخصی رفیق شهیدش این گونه بنویسد؟

اگر این ها را از احساس پاک نو شته اند و گذشته از بعضی قضایا باید بدانند که نوشته شان بر عکس عمل کرده و از جهت دوستی انحراف نموده است؛ واگر زیرکانه وبا استفاده از موقع خواسته اند عقده گشایی های مغرضانه کنند یقین داشته باشند به این بیت:

هر بزرگی که به فضل وبه هنر گشت بزرگ

نشود خرد به بد گفتن بهمان و فلان

این آقا (حمید به اصطلاح  نوری) باید درک کنند که ما افغان و مسلمان هستیم وازین دو باید یک صفت داشته باشیم ؛ افغان و مسلمان در مورد راز برادر خود نا مردی نمیکند درآن خانه ای که نمک خورد پاس آنرا میداشته باشد؛ شما که خود را دوست مرحوم شهید نوری قلمداد میکنید و حتما در خانه شان بنا به حرف خود تان رفت وآمد هم داشتید و نمکخوار بودید آیا این حرکت شما نمک شکنی  نیست؟

و باز اگر راستی شما با وی رفیق صمیمی بودید لطفا یک قطعه عکس یکجایی تان را به رسانه ها بفرستید که همه بدانند شما واقعا رفیق وی بودید.

در فر جام از قلم بدستان گرامی و خبر نگاران آزاد که در کابل تماس های خبری دارند صمیمانه تقاضا میکنم تا این قضیه را تعقیب کنند و نتا یج تحقیقات پولیس را به رشته تحریر درآورند و نگذارند که بی سودان سیاه دل و دشمنان فرهنگ و نهضت بار دیگر ما را گول بزند و این قضیه مثل شهادت دیگر ژورنا لیستان فراموش نشود و به سمع همه رسانده شود .


September 12th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسايل اجتماعي